Главная | Мой профиль | Выход | RSSСреда,  15.05.2024, 13:14

 МОУ "ШКОЛА №22 Г.ТОРЕЗА"


                                                                                                                                                            
                                                                                    





Меню сайта

8 класс [156]


Сайты и блоги
    наших   учителей      


Мы
 в социальных сетях







       Блог      школьной  
библиотеки
     




Дистанционная платформа для подготовки обучающихся к ГИА



Образовательный портал Классные-часы.Ру









http://uchitelya.com

Библиотека методических материалов для учителя




Онлайн-курсы:
Открытые видеолекции:
Видеоресурсы:

Вебинары:


Форма входа

Напишите нам
Имя отправителя *:
E-mail отправителя *:
Web-site:
Тема сообщения:
Текст сообщения*:
Оценка сайта:
Код безопасности*:


 

   

Оцените мой сайт
Всего ответов: 52



Праздники сегодня

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

Главная » Файлы » 8 класс » 8 класс

8 класс. 28.04.2020
27.04.2020, 23:39

28.04.2020

8 класс

УКРАИНСКИЙ ЯЗЫК  https://vk.com/club193477398?w=wall-193477398_125%2Fall
Тема уроку: Пряма мова, цитата як спосiб передачi чужого мовлення.
Наша мета: повторити поняття "пряма мова", "цитата"; навчитися передавати чуже мовлення рiзними способами.
В зошитi ПРАВИЛЬНО запишiть дату, тему уроку
Двадцять восьме квiтня
Дистанцiйна робота
Пряма мова, цитата як спосiб передачi чужого мовлення
1)Познайомтесь з теоретичним матеріалом
Пряма мова — це спосіб передачі чужої мови, при якому мовець або автор тексту повністю зберігає її лексичні, синтаксичні та стилістичні особливості.
усіх випадках пряму мову починаємо з великої літери, але по-різному поєднуємо зі словами автора.
1. Якщо слова автора стоять:
а) перед прямою мовою — після них ставимо двокрапку, наприклад:
У цілого війська девіз був один: «За волю, за рідну країну!» (Леся Українка).
б) після прямої мови — перед ними ставимо тире, крапку замінюємо на кому (знак питання, знак оклику, три крапки залишаємо без змін), наприклад:
«Ось я йду!» — обізвалась Зима (Леся Українка).
«Більше не підіймете?» — поцікавився Кармазин (О. Гончар).
в) у середині прямої мови — вони виділяються з обох боків комами й тире; проте якщо розрив робиться між двома окремими реченнями, то після слів автора ставимо не кому, а крапку й тире, наприклад:
«Мої друзі — вбогі бідолахи, — говорить Кармель, — от мої друзі!»
«Яких же я людей бачу? — одказує Кармель. — Багатих та вбогих» (Марко Вовчок).
2. Якщо репліки беруться в лапки й записуються підряд без слів автора, то між ними ставимо тире, наприклад:
«Мамо, — питаю, — то льони цвітуть?» А мати сміється: «То, — кажуть, — Дніпро». — «А чого він такий синій?» — «Від неба», — кажуть (О. Гончар).
Примітки:
а) слова автора, коли вони стоять у середині чи після прямої мови, починаються з малої літери;
б) слова автора та пряма мова завжди становлять окремі речення.
3. Якщо пряма мова, розірвана словами автора, є складним реченням із двокрапкою, то перед його другою частиною після слів автора ставимо двокрапку й тире, а пряма мова продовжується з малої літери, наприклад:
«Дівчатонька мої, голубочки! Глядіть, лишень не перехваліть його, — сміється Катря дівчатам: — Славні бубни за горами, а зблизька — шкуратяні» (Марко Вовчок).
4. Якщо одна частина слів автора стосується першої частини прямої мови, а друга — другої, що йде після слів автора, то після першої частини розділові знаки ставимо за загальними правилами, а перед другою частиною — двокрапку й тире, наприклад:
«Оце так! — оторопів Ярослав, потім запитав грубо, щоб приголомшити її і приглушити власні болі: — А ще кого ти любиш?» (М. Стельмах).
Примітки:
а) не виділяємо лапками прямої мови, коли немає прямої вказівки на конкретного мовця, наприклад:
Кажуть: щоб солодко відпочивалося, треба гарно потрудитись.
З дитячих літ живе у серці він, як материнське слово незабутнє, і тихо каже: знай, ти не один (М. Рильський).
б) слова, що вказують на джерело повідомлення, виділяємо лише комами, наприклад:
У Києві, повідомляють газети, розпочала роботу сесія Верховної Ради України.
в) якщо текст подається у вигляді авторської мови, однак стилістично наближається до прямої мови, зберігаючи лексичні й стилістичні особливості, інтонацію та емоційне забарвлення, — це невласне пряма мова, наприклад:
Навіть старі хвалили Гущу. Вони ходили розпитать у нього, чи скоро буде нарізка [землі]. Він, певно, знає. Марко сміявся. Ніхто з доброї волі землі не дасть. Як! Не будуть землю ділити? Що ж тоді буде? (М. Коцюбинський).
г) пряма мова входить до простого речення як непряма, текст подаємо без спеціальних розділових знаків, наприклад:
Мати сказала припнути теля (Гр. Тютюнник).
5. Не виділяється також непряма мова, що входить до складного речення його підрядною частиною та приєднується сполучниками що, щоб, ніби, мов, немов, наче, неначе, частками хай, нехай, наприклад:
Сусіда попередив, щоб я не запізнювався на роботу; Передай Андрію, хай би зайшов під вечір (А. Головко).
Цита́та (пізньолат. citatio, від лат. cito — «зрушую», «викликаю») — невеликий уривок з літературного, наукового чи будь-якого іншого опублікованого твору. Використовується іншою особою у своїй праці з обов'язковим посиланням на автора і джерело цитування з метою підтвердити чи розширити власне твердження «або для посилання на погляди іншого автора в автентичному формулюванні»
Залежно від способу наведення, на письмі рядкові цитати виділяються лапками, комами — за правилами прямої мови, підрядного речення абощо:
«Микола Джеря, — як писав Франко, — хоч кріпаком родився, був однаково з тих здорових натур, що скоріше вломляться, а зігнути не дадуться, один із світлих, лицарських типів українських».
Цитата як самостійне висловлювання у тексті береться в лапки. Після неї в дужках подається інформація про автора і джерело висловлювання. Крапка ставиться після дужок. Якщо інформацію про джерело записано окремим рядком, крапка після дужок не ставиться, а ставиться після цитати:
«Мова завжди живе поряд з піснею, сестрою її рідною» (П. Тичина).
Цитата-вірш у лапки не береться. Посилання на джерело цитати подається в дужках у наступному рядку:
І мене в сім'ї великій,
Сім'ї вольній, новій,
Не забудьте пом'янути
Незлим тихим словом.
(Тарас Шевченко, «Заповіт»).
У цитованому суцільним рядком вірші зберігається велика літера, яка була на початку кожного віршового рядка:
«Що є свобода? Добро в ній якеє? Кажуть, неначе воно золотеє? Ні ж бо, не золотеє: зрівнявши все злото, Проти свободи воно лиш болото» (Г. Сковорода)
2) впр.8 с.12 ( списати, розставити знаки);
3) виписати 5 цитат про здоров'я з різних джерел;
4) Виконати тест онлайн та вислати ФОТО РЕЗУЛЬТАТА
https://onlinetestpad.com/ua/test/225635-pryama-ta-ne..
НЕ ЗАБУДЬТЕ УКАЗАТЬ ИМЯ В ТЕСТЕ!!!!

РУССКИЙ ЯЗЫК.

Тема урока: Прямая речь и способы оформления на письме (продолжение).
Ребята, ваша задача: повторить знаки препинания при прямой речи и научиться применять их на письме.
Предлагаю вашему вниманию видеоурок.
https://www.youtube.com/watch?v=zx4-ugyjKF4
С целью закрепления материала вам нужно выполнить поисковую работу: выписать из художественной литературы 8 предложений с прямой речью.
Работы пришлите в личном сообщении.
Остается специальное предложение для желающих: выйти на сайт «Образовака», повторить правила постановки знаков препинания при прямой речи, пройти тест из 5 заданий и получить сертификат, который можно разместить в нашей социальной сети. Попробуйте и у вас получится.
https://obrazovaka.ru/russkiy-yazyk/pryamaya-rech-pri..

ХИМИЯ.  

Составить и решить задачу на определение массы продукта реакции при реакциях веществ в водном растворе. Повторяем изученный материал, готовимся к годовой контрольной работе

ИСТОРИЯ ОТЕЧЕСТВА.

Тема: «Российская империя при Павле І.»
Цель урока: охарактеризовать внутреннюю и внешнюю политику Павла I.
Ход ваших действий:
1. В тетрадях записываем число. Дистанционная работа. Тема: «Российская империя при Павле І.» Посмотрите видео
https://vk.com/away.php?to=http://resh.edu.ru/subject..
https://vk.com/away.php?to=https://yandex.ua/video/pr..
https://vk.com/away.php?to=https://yandex.ua/video/pr..
https://youtu.be/sf6cjVQL7kw
2. Закрепите знания, прочитав параграф §24, 25 стр. 58 – 62, 63 - 67. Арсентьев Н.М., Данилов А.А., Курукин И.В., Токарев А.Я. История России. 8 класс. Учебник для общеобразовательных организаций в двух частях. Часть 2 8 класс:,
3. Задание: Составить таблицу: «Внутренняя и внешняя политика Павла I (1796—1801)».
1. Основные задачи;
2. Способы решения;
3. Результаты.
4.Присылаем фото рабочей тетради с выполненной работой. УДАЧИ!

ГЕОМЕТРИЯ.

 Тема: Вписанная и описанная окружности.
Цель: Научиться применять теоремы вписанной и описанной окружности для решения задач.
Ребята, просмотрите видео-урок 
https://youtu.be/ZvK2MWoFbxw, прочитайте п.77, 78 . Решите задачи 691 и 701.

ГЕОГРАФИЯ.

Практическая работа 9.  Составить характеристику физико-географических единиц Донецкого края. (Физическая география родного края, Панкина В.Е..pdf). (в ЛС)

Категория: 8 класс | Додал: celendger
Просмотров: 173 | Загрузка: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:

Поиск


Гиперссылки





Республиканская служба по контролю и надзору в сфере образования и науки



Центр дистанционного обучения

Отделы



Кафедры


Центры








Сайты  МОУ г. Тореза

  • МУНИЦИПАЛЬНОЕ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «ЛИЦЕЙ «СПЕКТР» ГОРОДА ТОРЕЗА»
  • МУНИЦИПАЛЬНОЕ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «ШКОЛА № 2 ГОРОДА ТОРЕЗА»
  • МУНИЦИПАЛЬНОЕ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «ШКОЛА № 4 ГОРОДА ТОРЕЗА»
  • МУНИЦИПАЛЬНОЕ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «ШКОЛА № 6 ГОРОДА ТОРЕЗА»
  • МУНИЦИПАЛЬНОЕ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «ШКОЛА №7 ГОРОДА ТОРЕЗА»
  • МУНИЦИПАЛЬНОЕ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «ШКОЛА № 8 ГОРОДА ТОРЕЗА»
  • МУНИЦИПАЛЬНОЕ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «ШКОЛА № 9 ГОРОДА ТОРЕЗА»
  • МУНИЦИПАЛЬНОЕ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «ШКОЛА № 10 ГОРОДА ТОРЕЗА»

  • Сайты МУДО


  • МУНИЦИПАЛЬНАЯ ОРГАНИЗАЦИЯ ДОПОЛНИТЕЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ «ДВОРЕЦ ДЕТСКОГО И ЮНОШЕСКОГО ТВОРЧЕСТВА «ЮНОСТЬ» ГОРОДА ТОРЕЗА»
  • МУНИЦИПАЛЬНАЯ ОРГАНИЗАЦИЯ ДОПОЛНИТЕЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ «ГОРОДСКАЯ СТАНЦИЯ ЮНЫХ ТЕХНИКОВ ГОРОДА ТОРЕЗА»
  • МУНИЦИПАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «ДЕТСКИЙ ДОМ ДЛЯ ДЕТЕЙ ДОШКОЛЬНОГО И ШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА ГОРОДА ТОРЕЗА»
  • МУНИЦИПАЛЬНОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ ДОПОЛНИТЕЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ СПОРТИВНОГО ПРОФИЛЯ «ДЕТСКО-ЮНОШЕСКАЯ СПОРТИВНАЯ ШКОЛА ГОРОДА ТОРЕЗА»








  • Библиотеки

    Донецкая РУНБ 

    им. Н.К. Крупской


    Донецкая РБ для молодежи


    Донецкая РБД  им. С.М. Кирова

    Архив


                        




    Copyright MyCorp © 2024
    Бесплатный конструктор сайтов - uCoz